Hellbound

 "Hellbound" to nowy serial na platformie Netflix, który miał swoją premierę 19.11.2021, wyprodukowany w Korei Południowej - koeljny, jaki w tym roku dostaliśmy i zrobił wielkie BUM! wśród widzów. Na ten moment pojawiło się 6 odcinków, jednak zapowiadany jest kolejny sezon.


Plakat filmowy

Muszę przyznaź, że dawno nie oglądałam tak złego serialu. Wiem, że wielu się on spodobał, jednak jak dla mnie był on po prostu tragiczny i oceniam go jedynie jako 2/10. Jest to dla mnie bardzo kiepska podróbka motywów z innych seriali i anime, gdzie to ziarnko bazy sytuowane jest na bazie "Squid game". Nie wiem, z jakiego powodu ostatnio jedyne koreańskie seriale znajdujące się w Top10 na Netflix, traktują jedynie o bezsensownej przemocy i śmierci a także mocno wpływają na psychikę młodych widzów i tych o słabej psychice. Nie byłam w stanie tego oglądać.

Serial opowiada o tym, że demony wysyłają ludzi do piekła. Pojawia się nowa grupa religijna (choć jak dla mnie lepiej ich nazwać sektą), nazywana "Nową prawdą", kilka osób próbuje rozwiązać zagadkę i złapać sprawcę, który najpierw wskazuje kolejną ofiarę a potem wysyła na nią demony.


Kadr z serialu

Serial obejrzałam w dniu premiery i zajęło mi to prawie 8 godzin, mimo że w sumie trwa około 6 (nie byłam w stanie obejrzeć za jednym zamachem i często musiałam robić przerwę.) Mimo, że recenzję piszę w około 30 godzin po zakończeniu seansu, nie jestem w stanie sobie przypomnieć połowy motywów i wątków. Był tak zły, że nawet nie zapadł mi w pamięć.

Jest wiele osób, którym się on spodobał - i chętnie poczytam, za co tak polubiliście ten serial. Osobiście jednak nie mam zamiaru oglądać drugiego sezonu.

Komentarze