100-Man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru - Recenzja

 "100-Man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru" czyli w wolnym tłumaczeniu "Stoję na milionie żyć". Anime typu fantasy, które wyszło w 2020 roku i miałam przyjemność je tłumaczyć, na podstawie mangi autorstwa Naoki'ego Yamakawy i Akinari'ego Nao, składające się z 12 odcinków.

Okładka z 1 tomu mangi

Jako że miałam przyjemność tłumaczyć tę produkcję dla strony AnimeDesu.pl, miałam możliwość najwcześniej oglądać te odcinki i szczerze mówiąc długo nie wiedziałam, co sądzić o tym anime. Fabuła opowiada o kilkorgu bohaterach, uczniach jednej szkoły, którzy zostają wciągnięci do świata gry i muszą wypełniać w niej zadania - inaczej zginą w prawdziwym życiu. Sam pomysł i zarys historii moim zdaniem mocno przypomina inne anime - "Sword Art Online" - i widzę tutaj również wiele podobieństw, np. główny bohater ma czarne włosy i za wszelką cenę chce zostać rycerzem by za broń posiadać miecz oraz uważa że to on musi zbawić wszystkich od życia w grze bo jak nie on to kto. 


Nie będę się dużo rozpisywać o tym anime, bo nie ma tak na prawdę o czym konkretnie, żeby nie dawać spoilerów. Graficznie jest bardzo dopracowane i z pewnością spodoba się osobom, które lubiły świat SAO, fabuła jest ciekawa chociaż dość prosta do przewidzenia. Z pewnością seria nie pojawi się w moich topkach, ale jest według mnie bardzo spoko. Jeśli lubicie motyw życia w grze to z pewnością coś dla Was.

Wykorzystane zdjęcia należą do ich autorów i są użyte na mocy prawa cytatu.

Komentarze