Najlepsze produkcje 2021 roku

Ponieważ zbliża się koniec roku, zapraszam Was na ranking najlepszych produkcji, które swoje premiery miały w 2021 roku!

Zaznaczam, że w rankingu znajdują się tylko produkcje, które obejrzałam i których recenzje możecie znaleźć tu, na blogu. W komentarzach zachęcam do podzielenia się Waszą topką.

Seriale

Przeznaczenie: Saga Winx
Loki
Ginny i Georgia
Dynastia - Sezon 4
Dom z papieru - Sezon 5
Squid Game
Hawkeye
Hellbound
Wiedźmin - Sezon 2


Filmy

Cruella
Czarna wdowa
Spider-man: No way home
Tick-tick... BOOM!
Zamiana z księżniczką 3 
Czerwona nota


Anime

Boku no Hero Academia - Sezon 5
Dr. Stone - Sezon 2
The Promised Neverland - Sezon 2

W kategorii seriale może to być zaskoczenie dla moich znajomych, jednak jak dla mnie 1 miejsce przypada "Hawkeye". Mój ranking prezentuje się tak: 

1. Hakweye
2. Wiedźmin - sezon 2
3. Loki

Mój ranking w kategorii filmy: 

1. Spider-man: No way home
2. Czarna wdowa
3. Tick-Tick... BOOM!

Mój ranking w kategorii anime:

1. Dr. Stone - sezon 2
2. Boku no hero academia - sezon 5
3. The promised neverland - sezon 2

Jak to się prezentuje u Was? Zgadzacie się ze mną?

Mój ranking NAJGORSZYCH seriali:

1. Hellbound
2. Squid Game
3. Ginny and Georgia

Mój ranking NAJGORSZYCH filmów:

1. Zamiana z księżniczką 3

Nie, ranking nie jest niedokończony - nie oglądałam na tyle nowości w tym roku, aby móc zrobić bardziej rozbudowany ranking :) 

Podzielcie się Waszą opinią!

Widzimy się w przyszłym roku :) 

Komentarze